skolan i dag då ! (a)

det var länge sen man la in ett inlägg .. ((:
ahh dagen började med att jag gick till zinken ! <3
där skulle jag träffa alla som jag skulle gå med i samma klass  ! :D
jag går nu i 7e ((y' en jätte nice klass ;p
ahh och vi skulle då göra lite olika sammarbets övningar tsm på zinken (L)
jag var skit nervössss innan jag gick hemifrån ! :ss
tjejer ni verkade skit snälla ! :)) ( killar ni med ) hoppas man lär känna er bättre sen ! <3
så var typ min första skoldag ! <3


sommaren har varit skit nice annars :D <3
gjort: skåne, fotboll, musik, vänner, fotat, badat & solat ofc ! (L)

kanske kommer lite bilder sen från sommarstugan i skåne elr helt enkelt lite alla möjliga bilder :D ((y'
det ända som har varit kass med sommaren är att jag inte har träffat så många :'( <3
bara för att jag har varit borta en hel del ! (a'< 3

(L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0