första inlägget på den nya bloggen då ! (a) <3

Tjenare alla bloggare :D
så här har dagen varit :
direkt när jag vaknade hade min farfar presic ringt och sagt att vi skulle åka så fort som möjligt till sommarstugan ! (a) när vi kom fram så var kaninburen helt sönder sliten och kaninerna var borta men dom låg en bit bort från buren !
DÖDA ! ;ooo :((((((((((((
kan fortfarande inte fatta att de inte lever längre :(( !
vi hittade sen päls från mördaren ! pälsen låg på en av kaninerna ! MÖRDAREN = grävlingen ! ;oo
min kanin stampe hittade jag längre ner på tomten !
kaninerna hade typp dött av räddsla ! :((((
älskar dej stampe ! (L) älskar dej med sally ! (L)
ni kommer alltid ha en jätte stor plats i mitt hjärta ! (L)
många minnen har vi med ! (a) <3

den dära grävlingen ska allt få ! ;OOO
vi ska sätta ut en fälla och fånga den och sen ska en gubbe nära sommarstugan få skjuta ihjäl den ! (a)
jag vill fan slå den där grävlingen i huvudet så den får lida och sedan dö ! (a)
och den gjorde inget med kaninerna typp bara snifade och slickade ... ! ;o  den slett inte ihjäl dem ! det var ju igallafall tur det, för det hade inte varit kul om vi hade hittat delar av dom sönder slitna elr blod m.m ;OO :(((
men den gjorde så att dom dog på grund av räddsla ! ;OO

men aja jag grät hela dagen typp ;oo :((
kan fortfarande inte fatta ! :(((((
annars har jag varit med sanna <3                       
vi ska sova över (a) <3


♥♥♥♥♥♥ vila i fred mina älsklingar ! ♥♥♥♥♥♥ 


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du också har börjat blogga ^^ <3



vila i frid<3

2010-07-20 @ 12:52:14
URL: http://www.lovingyou.devote.se
Postat av: Anonym

ahh :D <3



din blogg är fiin ! (a) <3

2010-07-21 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0